Superbrands 2014/15, a także Business Superbrands - to dwa tytuły, które firma Rossmann otrzymała podczas tegorocznego Procesu Certyfikacji. Pierwszy został przyznany na podstawie badania konsumenckiego i głosowania Rady Marek. Natomiast drugi przypadł Rossmannowi dzięki opinii ekspertów zasiadających w Radzie Marek.
W dziewiątej edycji projektu Rossmann znalazł się w grupie TOP 20 najsilniejszych marek na polskim rynku otrzymując tytuł Superbrands. Wyróżnienie Business Superbrands przyznano firmie zaliczając ją do grona najsilniejszych marek biznesowych w naszym kraju.
Tytuł Superbrands przyznano na podstawie jednego z największych konsumenckich badań siły i wizerunku marki. Zostało przeprowadzone na próbie przekraczającej 15 000 konsumentów i uwzględniało ponad 2 400 marek konsumenckich w 110 kategoriach produktów i usług. Zmierzono w nim wspomaganą znajomość marki oraz skłonność do jej polecenia.
W przeszłości Rossmann otrzymał tytuł Superbrands dwukrotnie: w 2010 i 2013 roku.
dostarczył infoWire.pl
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/nagrody-superbrands-dla-rossmanna